Ett inlägg från Rönnen, Malmö..



Nu är entan gjord och den gick nog finemang, förhoppningsvis. Sitter i Malmö nu hos Freddan med Emma där vi precis kollat Hata Göteborg och ätit lunch från tjollan. Ikväll blir det partaj med större delen av klassen vilket kommer avrunda denna terminen på ett snyggt sätt ! :)

Imorgon blir det shopping här i storstaden med min bättre hälft, Eric. Förhoppningsvis har jag fler julklappar klara när jag kommer hem än jag har nu. Än så länge är bara hans klar så kan inte va så svårt att slå det. Imorgonkväll blir det utgång i stan med Sara, eller vad säger du ?

på återseende folk.



Kommentarer
Postat av: l-o

Klart det blir ;-) Behöver lite fest för tillfället...

2008-12-19 @ 16:46:21
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Nina

Saknar dig Maria Andersson.

Kom o hälsa på mig, kommer inte klara en hel vinter utan dig. Pusspuss

2008-12-20 @ 15:41:23

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0