Får man säga att man är hemma?



Efter träningen igår var det bestämt att jag skulle ta mitt pick och pack och bege mig hem till mor och far där jag för övrigt spenderat större delen av min dag pluggandes. Så, som planerna var, åkte jag hem till mamma och pappa och åt kvällsmat framför tvn och såg lite på tv. När mackan var slut och jag inte kunde hitta julgodiset som mamma gömt la jag mig och läste mina frågor.. Somnade med papperna i huvudet och vaknade i morse av att mor och far begav sig till jobbet.. Trots att klockan bara va strax innan halv åtta vaknade jag med en härlig känsla..

Här kommer alltid vara hemma !  ♥



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0