Idag är det B-day.



Ja, idag är det bandy dag. Fast det kan
man väl säga att det va lite igår med.
Falcons herrar mötte Engelholm och
gick segrande ur kampen.. Idag hoppas
jag att vi gör det samma. Röke borta
klockan tre. Halvt lag och, ja..
Vad skall man säga. Jag vill och kan
spela så jag beger mig dit!

Glömde ställa klockan idag så att
jag kom upp i tid och kunde plugga
innan matchen. Men får väl ta igen det
någon annan dag. Är ju lite omotiverad
till att sätta mig, men får ta tag i mig
själv efter idag och verkligen sätta mig.
Just nu är det annat som lockar.

Så nu blir det frukost, sen dusch och sen
iväg till ih och kolla F15 vinna mot Röke
dom med.. Ikväll blir det lussekväll hos
Tuller där det bjuds på lussebullar..
Har vi tur köper jag med lite julmust med..

DAGENS RIS GÅR TILL GABBY!  ( Buuu...)
Motivering: " För på ett mycket okänsligt och riktigt elakt sätt förklarat att Tulles päls på jackan är Pelé.. "

DAGENS ROS GÅR TILL SVENSKA FOLKET!  ♥
Motivering: "Bra gjort folk, Kevin är bäst!"



Kommentarer
Postat av: gabby

amen gumman då, ur tusan kan du ge världens bästa gabby dagens ris. jag blir ledsen då, mitt lilla skämt var roligt inte elakt. dom har ju inte samma färg på sin päls ju ;) puss på dig solstråle!

2008-12-14 @ 18:32:35
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0