Tandläkaren knackar på dörren.



Det är bara så, man gillar vissa personer och andra gillar man inte lika mycket. Min tandläkare hör tiill det sist nämnda, Oavsett om det är min, din eller någon annars tandläkare hamnar dom där. Gillar inte att man går dit och får tillsägelse att gapa när hon skall rota runder i munnen på en. Men idag tar jag mig i kragen och går motsträvigt dit! Förresten ber jag min grupp om ursäkt för att jag inte kunde komma nu i förmiddags, men jag skyller helt på tandläklaren.. Ni kan ringa henne och skälla (0418/123...) :)

Annars blir det lite pluggande idag. Trots besvikelse. Men Men. Min klubba var sådär, men blir väl bättre..

Ses!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0