Till dig.



Jag har under lång tid fått höra att du inte är med här på min sida och att du tror att jag inte vill skriva om dig. Du kunde inte ha haft mer fel. Du är med mig alltid, i allt jag gör. När som helt kan jag skriva om dig och fortsätta hur länge som helt. Jag kan skriva hur du förändrat mitt liv och under fyra år gjort mig hel. Hur du alltid är snäll och förstående när jag egentligen förtjänar annat. Hur glad jag är när jag ser dig med mina kompisar och min familj! Hur mycket jag uppskattar allt du gjort för mig och hur glad jag är för alla minuter jag är med dig. Hur söt du är när du sjunger fel i bilen och om alla dina ryck när du håller på att somna på kvällen. Jag kan skriva om hur gullig du var när du sjöng en låt för mig inför stor publik eller hur fin du var på min systers bröllop. Om hur mycket jag saknar dig när jag är ifrån dig och hur ont det gör i kroppen när jag tänker på att vara ifrån dig. Hur frukstansvärt rädd jag är för att leva utan dig...

                                                                                         ♥



Kommentarer
Postat av: Eric

Jag älskar dig baby!!

2008-12-30 @ 17:43:52
Postat av: Lotta

Kan du inte lägga upp länken på låten =D...Kram

2008-12-30 @ 18:36:32

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0