inte mycket slår detta.


Jag skrev i förra inlägget att vi skulle skippa allt vad julklappar var. Glöm det, jag har tänkt om! Idag har vi firat jul med Familjen Andersson hemma hos mor och far. Eftersom stora delar av familjen var på olika håll den riktiga julafton tog vi igen det med att lägga till en specielldag som vi också kallar julafton. Kvällen bestod av god mat som mamma skall tackas för, fina människor, lite klappar och mycket bölande.. Ja jag är känslig, men idag fick jag världens finast julklapp. En bok med Astrids första tre månader i bilder. Karro ber mig bläddra till sista sidan i boken och läsa. Jag hinner inte till andra raden innan tårarna börjar rinna. Vid tredje raden stört bölar jag och försöker samla kraft att läsa högt för de andra i sällskapet, vilket förövrigt inte gick så bra. Som sagt är jag känslig, det vet jag. Men detta var den absolut bästa julkappen jag kunde önska. Jag bölade, bölade och bölade lite till och tårarna bara sprutade. När jag efter ett tag hade sansat mig och fått kontroll över floderna från mina ögon, säger Karro: Men du har ju inte svarat på frågan! Jag börjar återigen böla och försöker få fram att det är ju självklart jag vill bli Astrids fadder !

Förlåt till er andra, men detta var den bästa julklappen jag någonsin fått ! Tack...     ♥



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0