Bråk, melodifestivalen och Mr Gustavsson



Jaha, då var Landskrona med i tidningen pga ett jävla MES bråk på en innebandy match.
Skärpning nu för fan! Jag har alltid (fråga mina kära klasskamrater) försvarat Landskrona och menar på att staden inte är vad den framstår som i tidningarna och att jag i alla fall har en annan bild av den. Men man blir trött när man på hd.se inte kan läsa något som ens är lite positivt om staden. Bråk på en jäkla innebandy match slutade med att åtta poliser kom och folk blev bortförda. För fan, skärpning! (Får hoppas de två närmsta torsdagarna blir bättre än idag, eftersom både herrar och damer i falcons möter fch's lag..)

Melodifestivalen då?
Ja den kan väl sammanfattas med ett ord: skitskitskit! Var en låt som, i alla fall jag, ansåg vara den absolut självklara för att gå direkt till finalen. (That's love! ) Man sitter där ganska belåten och i tron på att den (såklart) skall gå vidare till finalen. Men va händer? någon jäkla gubbe med rullator kniper finalplatsen och låten jag ville ha med slås ut. Gott folk, skruva upp hörapparaten eller höjljudet på tvn till nästa vecka. Bättre än såhär kan vi.

Höjdpunkten idag var trots allt... (trummvirrvel ! )
Björn Gustavsson. En socker söt kille med det där lilla extra som bjuder på sig och får i alla fall mig att ligga dubbelvikt i soffan av skratt. grr..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0