Give me strength


Gahh!
Tredje dagen jag är hemma från skolan och fjärde totalt på grund av en jävla sjukdom. Jag skrev ju att jag ville att hela veckan skulle vara helg för något inlägg sen. Jag tar tillbaka det, eller i alla fall om det innebär att man måste vara sjuk för att ha helgledigt en vecka. Jag klättar fan på väggarna nu. Första två dagarna va jag bara allmänt borta, men nu när jag börjar må bättre är det riktigt drygt. Men idag är jag helt uppe på fötterna och imorgon är det skola igen för min del. Är man mes om man säger att man ser fram emot det ? I så fall är jag väl det !

Nu är det snart Norge vilket betyder två veckors skidresa med klassen. Lääängtar massor nu. Bara fyra dagar kvar sen är vi på väg. Mina kära vänner som sett mig åka skidor vet att jag inte är någon elit, men vafan. Det som inte dödar en gör en starkare, även om det innebär två brutna armar och ett ben. Är man inte bäst i backen får man i alla fall vara snyggast! : ) Ge mig söndag nu..

Tulle, idag har jag faktiskt tvättat håret på rikigt..  : )


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0