Miljöförstöring & catfight


Nu är praktiken slut, vilket känns siså. Har som jag skrivit innan underbara elever på skolan och alltid skoj att komma ut och träffa dom. Var super gulliga i fredes då jag fick en applåd och några väl valda ord innan jag avslutade min lektion.. Efter skolan bar det av till malmö med bästa Nina (som förövringt åkt "hem" igen, vilket känns tråkigt!) Spenderade i alla fall några timmar ihop med massa skratt och en god lunch. Därefter var det dax för match med mina tjejer och sedan lite let's dance : ) Lördagen börjades med att bidra till den ökande växthuseffekten genom att ta bilen til Väla för lite shopping inför kvällen. Har ni tänk på hur många bilar där är utanför köpcentrum och aldrig eller oftast inte ser man att bilarna är fulla med människor. Utan det är typ två i varje bil. Fatta hur mycket av naturen man kunde sparat om man bara fyllt bilarna eller placerat köpcentrumen vid städerna. (naturnörd som man är..) Blev i allafall lite kläder och dylikt så åkte inte dit i onödan.. Kvällen bestod av ett party at Tuller's, vilket var super. Avslutades på Tages, som många andra kvällar! Nina stod för kvällens catfight då hon drämde ett knytnäveslag upp i ansiktet på mig och träffade ögat med en jäkla kraft, vilket resulterade i att min lins åkte ut.. Tack babe för det (dock liiite överdriven historia kankse) 

Toppen helg med toppen vänner. Tack Tulle för en underbar kväll! 

Idag blir det innebandy tittande på min favorit i Fch med Sara iallafall.

So long friends.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0