Upp & Hoppa.


Jag gillar helger skarpt. Hade jag kunnat hade hela min vecka bestått av helg, det hade varit ljuvligt! Kanske ett förslag någon med mer makt än mig kan jobba med och införa. Ni får min röst i nästa val.

Helgen började redan i fredes då vi från skolan var lediga men duktig som jag är var jag på ih och hjälpte våra innebandy talanger att bli proffs. Vet inte om jag bidrog speciellt mycket till det, men hade duktiga killar vid min sida som nog klarade det bättre än mig : ) Lördagar är härliga, tycker ni inte? Denna lördagen var inte anorlunda bortsett från en tråkig morgon med huvudvärk och magont. Men resten av dagen blev ju kanon. Innebandy, närmare bestämt Falcons sen melodifestivalpartaj hos Sara vilket såklart slutade på Tages!

Sen ett erkännande, eller något i den stilen i alla fall. Jag tror jag är kär. KK, kändis kär ! Björn Gustavsson ligger just nu etta på min lista över vårens must-haves.. Han är hetast just nu, don't you think ?



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0