blaha blaha


Efter att ha spelat match, som vi inte ens behöver nämna, igår säger min vapendragare till mig att det är öldrickarekvällen. Trots att jag bara trodde vi skulle ha en lugn och skön kväll gick jag med på iden som i mina öron klingade finfint. Snabbt (i alla fall försökte man det) hem för att byta om och sedan bege sig till Lian för drickande och massa pratande för att sedan åka disco bilen ner till Tycho ! Jag hade under kvällens början inga som helst planer på att skaka rumpan på Tages, MEN det skulle Sara se till att jag fick. I discobilen säger hon: Tages ikväll Maria? och utan att man visste ordet av det had jag sagt ja. Men bra beslut! Blev discodans med Lian och Sara bland annat. ( i mellan åt blev man ju femte hjulet, inte sant girls? ;) haha )

Som alltid när man är ute med bästa brudarna: topp!



Kommentarer
Postat av: l-o

Ähh, inget 5:e hjul inte, vad menar du med det va? =) Ja, det var riktigt skoj igår och några kalorier brände vi allt med allt shakande! Forza United & Ronaldo!!

2008-01-27 @ 17:55:10
URL: http://saralo4.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0