Dagens singing bee


I söndes var det premiär för singing bee på kanal tre. Under hela denna timme var den enda jag kunde tänka på Nina Molin. Hon har under åren jag känt henne stått för låttexter som till exempel "It's a fire downtown" och "Jag vill att vi ska älska ibland". Men idag såg jag en annan stjärna födas. Låt mig presentera Zutts tolkning på texten ur "Im sorry ms. Jackson":
"Im sorry ms. Jackson, I am for real.
never meant to make my doggy cry"

Haha, blir inte det årets tolkning fattar jag inget! Zuttan stog även för dagens komentar:

- Vilken film är detta? (När Armageddon står över hela tv skärmen)
- Jaha, är det den när han åker till månen?

Idag har varit en mycket trevlig dag då vi i skolanhade gymnastik redovisningar! Riktigt skoj, får se hur man såg ut på filmen sen. efter det var det taco kväll och film med goa vänner. Ljuvligt! Bölade i kapp med Tulle till filmen trots att man sett den sådär hundra gånger.

Eftersom Mange mes är en trogen (?) läsare av min blogg skall jag klargöra för att jag tycker det är riktigt tråkigt att du dissar mig och resten av klassen.. Jag vet att det tar emot att erkänna det,men du känner likadant! : )


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0