DISSAD MED STORT D ! (act 2)


Igår stod det filmkväll med Tulle & Frida på schemat.. Trötta och slöa som vi var orkade vi ju inte gå och hyra film eller ens handla lite gott utan tog vad vi hade hemma (hos Fritte) och såg en film som visades på tv. Det kan läggas till att jag och Tulle såg filmen, Frida hon gjorde.. ja,hon förskte göra något på datorn som efter två timmar inte hade lyckats än. Tror nästan hon sitter kvar än och försöker.. I alla fall: jag och Tulle såg filmen som förövrigt var ett drama och lite allmänt deppig.. I slutet kommer en "fin" scen där en tjej säger till sin bästa kompis att hon alltiid varit en del av henne (jag blir då lite tårögd och rörd) och att den delen aldrig försvunnit.. Tulle lägger då armen om mig och säger: Maria du har alltid varit en del av mig. (Ungefär här börjar jag småböla av lycka) Tulle fortsätter: och den delen lär försvinna efter Jonnys diet.. (maria nääästan störtbölar med ett brustet hjärta)

Jag tackar Tulle för mitt brustna hjärta.


Kommentarer
Postat av: l-o

Haha, hon är såå kärleksfull den dära Tulle =)

2008-01-10 @ 15:51:21

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0