...


För drygt en vecka sen skulle jag och Tuller fira lite inför torsdagens invägning och skulle därför äta glass med chokladsås och finfint strössel. Jag hann äta två skedar av den underbara glassen innan en jäkla skit strösselkula fastnade i tanden. Innan jag visste ordet av det bet jag till och min stackars tand gick sönder. Det va så illa så att jag, motvilligt, fick gå till tandläkaren och få ut den. Eller inte den, utan bara halva.. Puuh! : ) I alla fall så skulle det såklart fixas och det blev därför en kostnad av detta. Vilket slutar i att jag kan konstatera att det va den dyraste glassen jag ätit. Eller låt mig omformulera, det va dom dyraste två tuggorna jag ätit! (Men det va gott sålänge det vara:) )

Idag har det varit fika i stan med sis. Mycket mycket uppskattat! Var precis ute i regnet och promenerade, blev genom blött från topp till tå! Men det var friskt och skönt att bara gå runder och tänka lite.. Har även framkallat massa bilder idag, typ från 1900-frös-ihjäl! Ska bli skitroligt att kolla igenom sen..

Men ibland är det bara så att man tror man klarar mer än man gör.  ♥


Kommentarer
Postat av: ...

Och vem kan/ska då ta bladet ur munnen... innan det rinner över... igen... måste tänka på sig själv i första hand och ta itu med en sak i taget... skönt att bara få vara utan "ansvar" på ett ställe i alla fall...

2008-01-23 @ 22:23:07

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0