glorious sunday .


Hey babes. (paus i OTH så har en sekund över)
Idag är det söndag, och vad händer på söndagar? Jo, det är dagen med the d, OTH kväll står på schemat! Eller brukade kanske jag skall säga nu. För just nu är ingen av mina trogna OTH fantaster i stan. Är dom inte i norr eller söder har de emigrerat till Italien eller Afrika. Skärpning mesar nu, dax att komma hem.. Tulle kommer ju i alla fall imorgon, gillar vi skarpt !

Till 'Nina i Norr' !  ♥
Saknar dig vännen.. A little bit too much.
Hoppas verkligen Sälen tar hand om dig som din kompisskara här i söder skulle gjort. 
Förresten skall jag mula den där konstiga bruttan du bor med..  Knasboll!



 

Kommentarer
Postat av: Nina

Mary mary moo : ) blir så glad när man läser din blogg : ) Du är den bästa i mitt liv..
vi måste höras idag.. vi måste prata : / Fjället tar hand om mig men tror inte så som ni hade gjort. I med och motgång. Puss Puss Kärlek

2008-01-15 @ 10:12:11

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0