grr..


Dålig update av veckan och så, jag erkänner det för er mina trogna läsare! Men nu skriver jag några väl valda ord istället. Är inne på en praktiskperiod i skolan, så istället för en lååång resa till Malmö blir det en i alla fall lite kortare till Lund. Eller blir det egentligen det? Hum, är typ ute i utkanten av lund känns det som så tar ett tag att ta sig dit. Har i alla fall precis planerat klart mina lektioner för imorgon.. Efter det blir det lite shopping för att sen umgås med Zutt och kanske Tulle på kvällen. Blir i alla fall en lugn kväll med Let's dance för att ladda upp inför lördagens match mot Stanstad som förövrigt toppartabellen trots att dom är nykomlingar. Kul för dom! :) Gör dom en falcons-repris kanske och går och vinner tvåan? Kan i alla fall inte bli mer snöpligt slut för dom i kvalet upp än vad vi hade när vi kvala. jävla sudden, lönt! ("jag är inte bitter") Match på lördag som sagt, gäller att vi laddar satan girls!! :) 

Annars tackar jag väl för mig. Eller en sak till. När jag kom till träningen i tisdags med mina tjejer var jag irriterad, inte på dom utan på annat. Men då frågar en av tjejerna om jag lätt blir irriterad och det blir jag oftast inte. utan är oftast glad och positiv (hoppas jag i alla fall) MEN, allvarligt folk: när tågen är fullproppade med folk, ja helt smockade. Ta då för bövelen ner era jäkla väskor från stoltarna så att fler kan sitta. Annars får ni fan lösa en extra biljett.. Dagens I-landsproblem!

Sleep tight folks, sweet dreams.

♥ Bästa samtalet och grattis bror till jobben, inte illa att få två på en dag :) ♥



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0