Härliga helg !


Efter en tuff och för att inte säga lååång vecka är det äntligen helg.
Helt otroligt skönt skall jag säga er ! Igår efter träningen och FHH's match skulle jag hem till mor och far för att göra klart mitt arbete som skulle vara inlämnat i skolan idag. När jag öppnar dörren hemma sitter dom och tittar på film och har sett tjugo minuter av filmen. Då var klockan typ tio och jag var mega trött! Men kvart över elva fick jag mamma att skriva/hjälpa mig klart med arbetet.. Så belv sängen ganska sent och jag behöver verklingen min skönhetssömn skall jag säga. Ni som känner mig vet att det finns två saker jag blir förbannad av: mat-och sömnbrist!! Så idag när jag vaknade klockan 05.25 var jag inte allt för pigg och inte heller allt för glad! Men det var bara att fixa till sig lite och slänga i sig frukost för att sedan åka till Billeberga för en trevlig åktur i gula faran (a.k.a vickys bil) HAHA, jag gick ändå vilse i billeberga tisdes.. De ni, det är inte alla som klarar av!! : ) I alla fall, väl i skolan var det dags för examination i volleyboll och badminton (från åtta till två, utan lunch eller paus!!!) Vid ett höll jag på att krevera. (använde jag det rätt Frida? :) ) Snabbt hem för mat, tack gode gud för mat, sen bar det av till träningen för att sen se en period av falkens match. Ja, sen orkade jag tyvärr inte med, jag är trött från topp till tå. Ikväll blir det film och allmänt "chill"..

Imorgon skall jag sova lääänge och sen blir det en härlig myskväll med Frida och Felicia. Blir en lugn och skön helg med mys och lite bandy. Det behövs..


Tack gode gud för helg !


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0