Solen skiner !


Eller skiner gör den ju inte, men det är i alla fall helg nu. Och det gillar vi!  Idag har vi verkligen skakat på rumpan i skolan för på schemat stod det Dans. Dans = Döden för mig. Men det har visat sig att jag verkligen överlevt trots att jag inte först trodde det. Idag tog Linus mig även på en liten polka tur. Vi borde ställa upp i VM eller något för trots att det va min första polka tur va det en galant uppvisning må jag säga (med viss sarkasm i rösten:)) Efter det var det bara att ta sitt pick och pack för att åka till vad jag trodde skulle vara en varm och skön simhall för att ha simning i två timmar. När vi kommer dit och står utanför ser jag ett vitt jäkla stort tält som liknar en iglo för jättar. kallt kallt kallt tänke jag, men ack.. Varmen slog en när man gick in för dom provisoriska dörrarna. Varmt vatten men med tre miljoner småbarn som ordagrant gal där inne. Men bara att vänja sig om man skall bli lärare ju!  Dagen avslutades med match med reserv laget vilket slutade med vinst. GÖTT GIRLS, imorgon skall strövelstorps slås med. (Fredag = Vilodag på Jonnys schema. I så fall kan jag faktsiskt äta liiite godis med "gott" samvete)

Fatta hur många gånger man har åkt tåg mellan landskrona och malmö (eller lund när det är praktik) Tänkt på det idag på väg till skolan när jag sitter där i min ensamhet och filosoferar :) Under 4,5 år lär det bli ganska många minuter man tillslut har spenderat på tåget.. Kanske borde läsa mer ? Äh vem försöker jag lura!

So long folks !


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0