Åthelveta med otrevliga människor...


Dagens ros: Trevliga människor.

Vidoemix (hemmakväll som det så fint heter nu förtiden) fick ett kärt besök av mig själv och zuttan idag. Zutt som hyllar allt vad bygger-på-en-sann-historia filmer heter fick ge sig för en, vad jag ansåg vara, fantastisk film jag valde. Blev inköp av gotte och lite smått och gott för att sedan bege sig hem i lagom tid för att sätta in filmen och jäsa i soffan. Låter detta inte som en dunder kväll efter ett tolv timmars pass på jobb med röjsågen som min enda vän? (Förlåt Rebecka : ) )
Vi sätter i filmen och vad händer.. Jo, smarta jag kommer på att jag redan sett filmen. Men det var bara att bita ihop och hålla minen för att inte avslöja hela filmen i ren frustration
.. Som alltid, trevlig kväll babe.

Dagens citat:  "När han öppnar munnen: perfekta tänder.. och flytande svenska"


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0