Om att hitta rätt..



Att hitta rätt är inte alltid lätt.
Enligt mig, vilket för mig är det som betyder något, har jag ett utomodentligt lokalsinne. Jag hittar fan över allt. Men jag lider med dom människor som inte har denna unika förmåga att lokalisera sig i trafiken/omgivningen. Dock kan jag ha lite svårare att hitta rätt när det gäller andra saker. Ibland går allt bara fel! Om man kommer till en återvändsgränd kan man antagligen ge upp eller leta vidare. Jag anser inte att man är sämre människa eller svagare på något sätt om man ger upp. Men om man istället ger sig in i leken igen och letar vidare hittar man oftast rätt till slut. Och om man inte gör det har man iallfall fått en uppfattning om omgivningen runt omkring sig..

Det är skönt att snart vara hemma!

( EN LITEN NOTIS: Man kan ju undra om Cech hittade vad han letade efter igår. )



Kommentarer
Postat av: Fritt

tjecken cech? check =)

2008-06-16 @ 20:20:40

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0