My bags are packed



Om sådär fyra timmar åker jag norr ut och gräver in mig i snön för att frysa ihjäl i två veckor.
Nej riktigt så farligt är det inte, ska faktiskt bli ett jäkla äventyr med mina kära klasskamrater. Har precis stängt sista väskan. Fan va jag är dålig på att packa. Brukar alltid sluta med att jag har tre miljoner saker att packa ner och inte en enda kvadrat centimeter att packa ner det i. Idag var inget undantag. Har två giga väskor och en liten som skall rymma mina behov för två veckor i ett snölandskap med kilometer till närmsta granne. Hoppas jag inte glömt något. Får nog gå igenom allt igen..

So long girls and boys.



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0