nej!



Du är allt en flicka kan önska sig.


Ibland träffar man människor som förtrollar oss och gör oss till en bättre person. Som lyfter oss och puttar upp oss när backen känns lite för brant. Jag har vänner som är som detta, sen har jag dig. Du är en person med så många positiva sidor att det är skrattretande och än har jag inte hittat många sidor som jag med dig inte tycker om. Du är vänlig och go, ödmjuk och ärlig. Du är den personen som gör mig till den lyckligaste människan på jorden. Som känner alla mina sidor, bra och dåliga och som ändå alltid stannat kvar. Du är den första som kommit när något hänt och den som torkat flest av mina tårar...


Det bli kanske bra såhär, trots allt.

F-A-N-!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0