en söndag i soffan?



Igår efter matchen var en mör Maria som hamnade i soffan innan det var dax att göra vid sig inför kvällens galaj. Jag funderade skarpt på att skita i att göra det utan såg soffan som en trevlig plats att spendera lördagen i. Men jag var ju tvungen att fira Jockes 25års dag, som förövrigt är idag (Grattis!), tillsammans med släkten. Så jag tog tag i mig själv och gjorde mig redo. Blev en trevlig tillställning med goa glada släkten plus att Jocke blev överraskad vilket var ett av målen med kvällen. Efter några timmar och ett antal vinglas senare bar det av mot Lian. Där blev det ett kärt återseende med en evig vän som jag inte träffat på helt förlänge!! Men det skall bli änding på det! Duon, bestående av mig och Lian, tog våra dansskor och gick mot tycho och sen inferno. Och ja, kvällen avslutades med Li & Sara på Tages trots att jag inte skulle.. Men men, ibland blir det inte helt som man tänkt sig : )

Timmarna gick och det har blivit söndag. Idag hade jag gärna tagit igen några timmar i soffan, men det blir nog inte riktigt så. Frukost nu strax sen plugg och därefter blir det glöggkväll hos bror och julskyltning i stan!

Låter inte det som en lyckad söndag vet jag inte vad som gör det..

(Lycka till Tuller, se till att krossa södra dal! )


Kommentarer
Postat av: tulle

jag försökte krossa dom men det räckte inte hela vägen.. tack ändå :)

2008-12-01 @ 13:11:51

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0