jo jag är nog en skolkare.



Jag brukar tycka skolan är rolig och trevlig eller hur an skall säga. Men den senaste tiden har jag verkligen dragit mig från att åka dit. Jag fösöker att låtsas som om jag inte hör klockan när den ringer på morgonen och när hela sängen vibrerar på grund av mobiljäklen puttar jag ner den på golvet och somnar gott om. Men idag var det bara att bita i det sura äpplet och ta sig till skolan för två föreläsningar. Men det gav si sådär inte mö. Jag hade nästan gjort mer nytta liggandes i sängen och sett på alla repriser sen igår. Så jag gick hem lite tidigare, idag också.. Men nu är det i alla fall HELG! en ultimat vecka i mina ögon skulle bestå av två skoldagar för att sedan ha långhelg. Men ack.

Kvällen kommer att spenderas med Zuttan. Känner jag oss rätt blir det en tur ner till videomix för lite godis och kanske en film att se efter idol. Perfekta uppladdningen inför morgondagens match, inte sant? Imorgon kväll blir det lite födelsedagsfirande men ingen utgång denna helgen. Svårt att slå förra så får hålla mig tills nästa helg då det är lagfest /julfest med FFF.

Nu ska jag prata lite skit med min bästis i norr..   ♥



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0