Min systerdotter gillar inte mig.



Som folk själv sett har det kommit lite snö till kära stan. Detta gör att det blir helt enkelt livsfarligt att ta sig fram på vägarna, framför allt cykelvägarna. Detta fick jag och Johanna uppleva då vi cyklade till träningen (på en cykel) I en annars ofarlig raksträcka fick vi sladd och min första vurpa var riktigt riktigt nära. Men jag överlevde det och även träningen.

Efter träningen tryckte jag godis i automaten i IH. Haha, min briopåse fastnade men inget några knuffar från oss kunde ordna. Så nu sitter jag här i soffan med godis och varmchoklad framför mig efter en lång dusch. I duschen kom jag att tänka på allt skit man kan göra i duschen. En sak som måste vara den dummaste man kan göra är att hälla ut duschtvåeln över hela golvet och sedan ta sats för att glida längst golvet på rumpan. Ännu dummare är det om golvet inte är halt utan är som sandpapper, vilket det va i vårt omklädningsrum när vi spelade i Landora och höll på med sånt skit ; )

Nu ska jag äta gotte och se tv tills jag slocknar framför tvn ! Förresten avgudar jag min kära Astrid, eller som pappa sa "Vi tycker om henne och alla hennes dubbelhakor". Men som ni ser nedan är hon inte speciellt förtjust i mig. Så vill någon snälla ta ur kniven från mitt hjärta?





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0