" Skriv lite blogg vetja!"



Ja jag fick ett uppdrag av Sara och som rubriken lyder var det att skriva lite blogg. Så vad gör jag nu? Jo jag skriver lite blogg. Men vafan ska jag skriva? Jag har lite skrivkramp eller liknade, trots att det inte blivit något inlägg på ett tag. Men i alla fall, nu bara skriver jag lite.. Efter en riktigt bra utekväll i lördes kom söndagen som ett brev på posten. Den tillbringades mestadels i soffan, sovandes! Sen vard det dax för Henke att entra planen och jag tog tag i mig själv och hejade fram FCH till seger för andra helgen i rad. Ryttaren har mycket att tacka mig för ! : )

Dagen idag började fantastiskt. Lektion inställd vilket menas med att skoldagen blev från tio till tolv istället för till fem. Vi tackar för influensan! Hem och ner till stan för att luncha med Sara. Spenderade några timmar nere på 261 sen var det hemgång och träning. Träning = fläskläpp för Mary. Jovisst, tack tack. Så nu sitter jag här i min ensamhet och kollar tv och drar mig för att gå å lägga mig eftersom jag är ensam hemma i flera dagar. Jag är glad att jag har Pelé som skyddar mig från inbrottstjuvarna..

Här har ni kvällen i bilder, nu ska jag sätta på en film att somna till.





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0