Regn är inte alltid buu.



Tänk om alla dagar vore som den jag haft. Eller i alla fall sex utav veckans sju dagar borde. Eftersom onsdagar är min lediga onsdag var denna inget undantag. Med ledig menar jag bara att jag inte behöver pendla ner till Malmö, men bör plugga hemma inför vår stoora tenta. Men idag hade jag en onsdag utan något som helst skolarbete. jag tog tag i mig själv, tog bussen till helsingborg, handlade bullar och hälsade på Lina och Nelli. Där bjöds det på lunch och allmänt trevligt sällskap. Efter det träffade jag Mange, traskade ner i stan och hittade ett trevligt café där det blev fika. Efter det blev det Helsingborg runt i jakt efter mammas jobb. Hem, middag och nu sitter jag och degar i soffan efter att ha bakat kladdkaka som står i ungnen och skall avnjutas framför fotbollen ikväll..

Ni är alla värda er vikt i guld och lite till    ♥







Kommentarer
Postat av: Jullan

E låtarna i din blogg såna som ska va med på matchskiva? Så fall diggar jag den skivan fett mkt! :D

2008-11-19 @ 21:17:23
URL: http://juliagabriella.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0