Hur svårt kan det va att ta upp höger ben och vänster arm.


Det är nu ett faktum. Jag har NOLL koordination. Maria skall gå två steg åt höger dra vänster ben mot höger arm sen gå åt andra hållet. Maria går två steg åt höger drar höger ben mot höger arm och fortsätter gå två steg till åt höger. Vilket resulterar i att jag till slut kommer gå rakt in i väggen. Förhelvete! Hur svårt kan det vara. Känner en viss oro byggas upp inom mig inför imorgon. Men hoppas klassen hjälper mig på vägen och kanske till och med pekar åt vilket håll jag skall gå. Är jag hälften så bra som snubben i filmen måste jag ju bara klara det, eller vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha ska vi bilda en klubb? Hur kan något så enkelt bli så svårt... jag fattar ingeting! Ses i mon! :)

2008-10-29 @ 16:18:34
Postat av: annica

lycka till i morgon... Nu e de överstökar för min del kram

2008-10-29 @ 19:11:51
Postat av: Emma

Du kommer klara detta galant..lycka till idag vännen!

2008-10-30 @ 08:48:43

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0