Im a snoozoholic.


Finns det egentligen något bättre att sova? Att somna gott i en skön säng på kvällen sen veta att man absolut inte har någon tid att passa morgonen dan efter är en fantastisk känsla. Framför allt när man vaknar mitt i natten och kollar påklockan och hon typ bara är halv två eller något. Då vet man att man kan sova läänge till. Idag hade jag dock ställt klockan för att jag skulle upp i tid, äta frukost sen sätta mig med mitt jäkla tenta plugg. Vilket förövrigt inte går så himla bra just nu för jag är ganska omotiverad. Men i alla fall ringde klockan punktligt när den skulle, jag tänkte att jag kunde snooza lite och tryckte av den. Jag måste ha tryckt av den ett antal gånger eftersom wops så var klockan två timmar efter min första väckning. MEN, lika glad för jag är det och vad gör man inte för lite extra sömn..





Antar att jag får ta igen timmarna jag missa med
att vara lite mer effektiv med inläsningen..





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0