Jag, halvblind? Kan nog stämma.


Dagar som denna skulle man haft oftare. Jag vaknade ganska sent av, ja, mig själv i en stor säng. Åt lite frukost och hoppade i duschen. Syster kom med undret Astrid och vi tog en promenad ner i stan. Lite shopping och linskoll/köp sen lite mys med Astrid framför tvn. Eric hämtade mig och vi åkte till helsingborg för glasögon köp. Riktigt nöjd är jag faktiskt.. Eric skulle agera smakråd men hade var måttligt intresserad för att vara snäll. I alla fall blir jag snart ägare av nya brillor så är nöjd. Snäll flickvän som jag är bjöd jag en svulten pojkvän på middag på Tycho i stan. Efter det var det innebandy sen en tur till Videomix/hemmakväll för filmlån. Där man förövrigt alltid träffar hälften av landskronas invånare. Nu blir det "what happens in vegas" med glass och täcke i soffan. (Tack tuller för du hjälpte mig med filmen, tror dock inte eric kommer va jätte road!)

vet inte om det är försäljningsknep eller något med optikern kallade mig halvblind och pikade mig hela tiden om min syn. Jag gick från äffären med kvitto på två glasögon så jag anser att hon lyckades...





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0