One more day..


Sen är det jag och bönan (björn gustavsson för er som inte känner honom så väl) på slakt i malmö. Kommer blir kanon, eftersom jag har mycket trevligt sällskap i form av min Eric och Lollo vid min sida. Jag kommer såklart att skriva massor om detta efter men inte direkt eftersom att Annica ska på samma sak på lördag så kan ju inte avslöja för mycket. Eller kan man det ? ; )

Idag har det varit träning, träning, träning sen innebandy träning för hela slanten. De första "träning" var fyra timmar motionspogram i skolan där man medverkade flitigt. Rikigt skoj men träningsvärken imorgon eller på lördag kommer inte vara att leka med. Men det skall dansas bort på Tages på lördagkväll.

Idag har också Nina gjort landskrona mycket tråkigare. Nina gör fan nästan trav till sevärt och curling roligt! Men hon har lämnat för Sälen, men jag skall upp och hälsa på med han-den-där  och visa mina moves i backen. Men tills dess förblir jag en halv människa. För Nina har en tendens att ta fram mina bästa sidor, och jag är inte riktigt det samma utan henne. Så ni får klandra henne det kommande halvåret.

Nu ska jag hoppa ner i sängen med han med stort H och se mamma mia. SES!




Kommentarer
Postat av: annica

ser ut som de gick bra för motionsporamen för er... själv så gick de oxå bra, nu väntas bara betyget in om man lyckats göra armhövningar enligt takt o känsla.. På tal om bönan.. Shuuu!!!!:) kram

2008-10-31 @ 09:01:06
Postat av: l-o

detta är inte L-O utan världems bästa gabby :) hälsa böna från mig att jag saknar honom och att jag aldrig glömmer den där natten ;)

2008-10-31 @ 15:59:32
URL: http://saralo4.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0