tentaplugg ger mig nya skor.



Antar att man skall säga att man är lite nervös inför tentan imorgon. Men jag är nog inte det riktigt. Kan det relativt bra men just nu snurrar alla delar runt i huvudet på mig. Kolhydrater hit och sjukdomar och dopingmedel dit. Men efter idag skall jag nog ha koll på det. (annars är det väl hej och goodbye med mig imorgon )

Idag gick jag upp i tid, eller snoozade bara lite. Inte två timmar som igår utan bara 45 minuter. För att jag var så duktig plus att jag faktiskt pluggat bra till tentan så unnade jag mig ett par nya innebandy skor som nu är på väg hem till mig från nätet. Det kallar jag en bra start på morgonen!

Nu kallar duschen sen lite läsande igen. Annars kommer eftermiddagen spenderas hemma
hos mor & far där far står för middagen. Alltid uppskattat kan ni tro...


Kommentarer
Postat av: Annica

det kanske e så man ska göra när man läsre näringslära o motivera sig till att plugga o ge sig en present efter.. en annan valde att sitta på sjukhus o götra sin söta frågor till tentan.. motivation noll.. men jag ska nog testa på ditt knep, eller var det Ingrell som lockade fram till bra motivationsknep.. hihi.. kram

2008-10-22 @ 13:46:07

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0