Moving day !



Igår var det mat & dricka hemma hos sara för att sedan dra vidare till Inferno sen Tages. Men efter en toppen kväll med laget igår är det moooving day today! Lägenheten just nu ser ut som ett bombnedslag från ikea. Det viktigaste är ju att sängen kommer upp & tv så att Oth ikväll inte missas. Just nu är min-gobit-till-pojkvän på golfbanan & försvarar sin titel som vinnare av "resan till turkiet" förra året. En del av mig vill ju jätte gärna att han vinne, men en del säger please don't... : ) elakt jag vet. Så nu har jag ett par timmar innan flyttbilen går. Ikväll blir det flyttpizza med grabbarna som så duktigt & självmant ställt upp.

Matilda stod för kvällens roligaste igår:
- det funkar ju inte ( när hon tänder sin ciggarett)
- HAHA. Du håller ju den på fel håll ( säger anna och ser matildas filter glöda)

GRATTIS ZUTTAN PÅ STORA DAGEN, ett år närmre pension.



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA, så går det när dem i ens lag fyller en så man knappt kommer ihåg sitt namn ;)

Du var inte dåli själv mary!

2008-10-16 @ 18:36:12

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0