en helg med vännerna



Helgen som gick spenderades som tidigare nämt i vår fina huvudstad med mina kära vänner. Tulle, Sara, Gabby och jag begav oss i fredes middag från söder till norr. En trevlig bilfärd som innehöll många stopp på alla statiol på vägen och inte att glömma: Frasses! Säkert kört av Gabby kom vi upp till storstaden där grillning stod på schemat. Maten ändrades och så gjorde också sällskapet. Vår kära Nina kom tutandes, lite fel kört och senare, för att joina oss under helgen vilket var underbart. Dricka och massa prat avrundade kvällen innan det var dags för innebandy lördag.. Upp från sängen och hotellfrukosten stod på bordet. Tåget av ngt slag till Globen och innebandy under hela eftermiddagen, och våra vip kort gjorde så att vi fick träffa coola folket bakom väggen. Inte sant Sara? ;) På kvällen stod det fest på schemat, men eftersom våra kära Gabby blev sjuk och Tulle agerade som den perfekta systern var det bara jag sara och Nina som gick ut. Ställes sådär, sällskapet perfekt. Sen var det söndag och hemfärd...

Tack mina änglar för en härlig helg, det gjorde vi bra!  ♥





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0