Godmorgon mina hjärtan



Klockan är inte sju än och jag sitter i soffan påklädd och tuggar i mig min macka. Jag var, ja i alla fall vad jag trodde, ganska morgonpigg innan men det kan jag konstatera nu att jag inte är. Ögonen värker, jag funderar på att skolka och humöret är inte på topp. Konstaterat? Trots detta skall många timmar spenderas i skolan innan det är dags för hemfärd igen. Ikväll blir det förhoppningsvis lite träning om min hals blir bättre under dagen för att sedan träffa trevligt folk nere i stan på en fika..

Känner ett sug mot sommaren just nu. Ledighet, värmen, picknick, grillningar, vännerna och lite jobb..  Ska bli underabrt när terminen är slut. Men innan sommaren börjar står det massor på schemat som vi skall bli roligt, 25 års fest i helgen, Göteborg, Avslutningsfest och Stockholm med syster.

Ha en härlig dag folk!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0