Jag ger dig min morgon


Till mina vapendragare vill jag börja med att säga att jag känner mig som världens mest tråkiga människa och ber mina vänner om ursäkt för mitt otroligt tråkiga beteende den senaste tiden. Jag klandrar skolan! Men jag lovar att jag skall bli bättre på att visa mig ute bland civilisationen. Det är ett under att ni står ut med mig, men jag är tacksam ;)

Trots ledighet vaknade jag för ett par timmar sen för att vara en flitig student och studa i hundaåttio till tentan på torsdag. Två koppar kaffe och några telefonsamtal senare känner jag mig endast lite smartare. Men dagen är lång (vilket även boken är)  

Ikväll trotsar jag förkylningen och beger mig ut på fotbollsträningen. Enligt uppgifter skall jag visst spela match imorgon och trogen vän som Tulle är skall hon stötta mig i detta och därför bege sig (med en lite fika?) till planen för att heja fram mig trots min mistande kunskap i utförandret. Visst skall du?

Dusch nu, sen studerande..

 

Kommentarer
Postat av: tulle

visst ska jag det, jag ska ha med mig kaffe och kaka.. Någon som är sugen på att följa med? Call me!

2009-04-28 @ 14:09:45

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0