Motivera mig



Min hals och min näsa mår inte bättre och spänningsskitet i huvudet börjar komma. Jag sitter med boken i högsta hugg och läser om mineraler i jorden. Vaknade nyss efter att ha sovit bort för mycket tid till att plugga och känner mig inte motiverad för fem öre. Finns det inte motivations piller på burk eller något? Isåfall borde jag nog ta mig en fyra fem stycken och krypa ner i sängen med trevlig läsning, för just nu går det inte ens framåt.

Minuterna till kvällens fika räknas ner, det kallar jag motivationshöjning till max.




Kommentarer
Postat av: Anonym

om du hittar sådana piller så får du mer än gärna höra av dig, jag hade behövt ett dussin,minst:)

2009-04-23 @ 21:56:55

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0