Mr Brightside



"Ditt paket har kommit". Jasså! Undra vad jag har beställt. Är nästan som en minijulafton och Tomten har precis varit och lämnat paket till mig, på nyvångslivs och för att få det krävs att jag visar upp leg, men visst är det trevligt! Jag får nog ta mig en cykeltur för att hämta det..


Idag står det Astrid-och-Mary-day på schemat. Eftersom min kära syster är sjuk får jag agera bra moster och ta hand om mitt hjärta. Detta skall göras på badet där vi ska trä på oss bikinin för att bada bubbelpool.. Men innan det är det dags för att bege mig till standen för att träffa chefen och lägga schema för i sommar. Förhoppningsvis kan jag få de helger jag vill jobba och de helger jag inte vill jobba får någon annan  ta. Men det skall jag nog klara av att fjäska in mig på, tror jag..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0