Torsdag med shopping.



Ja idag står det shopping på schemat. Är tråkigt nog inte shoppning av en massa kläder, utan det som står på inköpslistan är lax, ägg, kyckling och allt annat som behövs till lördagens festligheter. Men det skall väl jag och Gabby klara av, tror ni inte? Vi kommer nog ha skoj när vi plockar potatis på CG ! :)

I eftermiddag blir dte fotboll för hela slanten. Match ute i Härslöv mot, ja det vet i tusan. Men skall bli kul. Fotboll är alltid skoj, men tråkigt nog har jag inte tid till att träna eftersom mycket annat tar min tid. Och att bara spela match fungerar inte i längden för mig. Men idag blir det i alla fall match och vi får väl hålla tummarna för att jag inte gör bort mig totalt..

Ha en trevlig dag mina fans !



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0