Påsk som förr



Trots en del stess inför dagens schema blev det kanon till slut, från fyra till slutet. Dagen bestod först av äggmålning till United matchen, vilket var en deal från två håll.. Vernissage (om det stavas så) av våra nymålade ägg och våra riktigt skitiga fingrar fick ge poäng till alla äggen. Fredrik hade otur med bedömningen och vi såg nog inte hans konst på rätt sätt för han kom i alla fall på en hedrande sista plats. Vann gjorde Eric, vilket jag hellre hade sett att Tulle gjorde med tanke på att jag endast fick två eller tre poäng av honom trots att vi delar säng. Men jag är inte bitter...  Efter detta var det tid för lekar utomhus, där jag Tulle Sara och Eric tog hem segern i alla lekar utom en. Gabby skall ha ett extra plus eftersom hon var den enda som fick stövlen i tunnan, och därför tog lagets enda trepoängare! ; ) Mat, påsk-frågesport, efterrätt och trevligt sällskap fick avsluta kvällen på ett bra sätt..

Tack mina kära vänner för en trevlig påskafton!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0