vi hoppas på sol imorgon, eller hur?



Nyss hemkommen från stan sitter jag just nu i soffan och kollar något tuttprogram (jag och min rygg är ganska glad för min lilla klyfta! ) på tvn och äter godis från videomix. Detta trots att jag åt både kycklingburgare och en bit kaka ner på vårt favorit café precis. Men vem bryr sig egentligen? Som tidigare nämnt var det fotbolls match idag, som slutade två två.. Kanske skall lägga klubban i baggen och damma av skorna ordentligt, för fotboll är förjäkla skoj. Inte att kolla på när det är damfotboll men i alla fall att spela..

Imorgon skall jag vara en stöttepelare och åka till Ödåkra och heja fram BBK till första segern (i första matchen) med mina inövade hejarramsor. "Heja blåa röda laget, ni får inte tappa taget. B - B - K" Fler än jag själv som inte tror att jag kommer göra det kan ju räcka upp en hand!

Men nu skall jag fortsätta äta godis och kolla tv..




Kommentarer
Postat av: Lotta

Räcker upp en hand =)

2009-04-10 @ 08:08:44
URL: http://plasklottis.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0