En lugn kväll väntas


Matchen igår gick bra, vi vann och det blev ganska stort. Trots sämre motstånd gjorde samtliga spelare i laget en härlig insats och samtliga tre poäng i DM kändes välförtjänta! Mot nya vinster girls!

Vaknade av ett jobbigt jäkla pipande från telefonen vid tjugo i sju, rena natten! På med kläderna och tio minuter senare kom Nina och hämtade mig. Två timmars jobb sen hem i sängen igen. Hann precis somna innan en härlig frukost stod på bordet. Vi åt sen gick två trötta arbetare och la oss igen och sov läänge. Därefter blev det soprt för hela slanten. Fotboll i helsingborg och jag for iväg och kollade innebandy.. Intressant or not, det är i alla fall min lördags första del.

Andra delen har spenderats hemma med lite mat och nu framför tvn. Blir en lugn och skön kväll eftersom match väntas imorgon. Innan dess ska jag också hinna studera lite.. För på tisdag börjar min andra skola och då blir det riktigt knappt med tid för andra saker. Förhoppningsvis går det att ordna och jag håller tummarna HÅRT för att det kommer gå igenom. Gör inte ni?






Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0