En varm torsdag väntar



Frukosten för mig är verkligen A och O. Jag brukar äta en god sådan och har blivit mer och mer beroende av mitt kaffe för att fungera ordentligt under dagen. Idag består frukosten av endast kaffe och  vanilj yoghurt utan musli eller något annat som sätter prägel på denna tråkiga frukost. Hade jag haft godis hemma hade lagt i det.. Men det har jag inte så jag får väl redan nu börja räkna ner minuterna till lunch..

Idag m-å-s-t-e jag läsa lite, i min otroligt tjocka bok på engelska. Ska även ringa lite samtal som har med skolan att göra så håll tummarna hårt för mig! Såg just på vädret att det skulle bli 26 grader i skåne så motivationen att sitta inne och läsa är inte så lätt att hitta denna torsdag. Men, jag antar att det måste göras..




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0