Min dag utan bilder



Efter jag, duktigt, lämnat in min första övning på Gotlands högskola begav jag mig ner till stan för att möta Sara för lite motionerande på biblioteket och stans bästa affärer. Blev lite inköpt och mycket tittande. Även en lunch på 261 slank ner. Nu ska jag strax ta mig ner mot Gabbys bil för att åka ut till Antonia för att umgås med ett gäng härliga tjejer innan hon beger sig upp till Uppsala. Ska bli riktigt trevligt ikväll!

När jag kommer hem hoppas jag att min bättre hälft har styrt upp en mysig kväll/natt framför tvn med en bra film och lite gotte. (Eric älskling, detta är en pik!)

Trevlig tisdagskväll gott folk!





Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0