Sista dagen på sommarlovet


Kallt, kallt och åter kallt. Var riktigt kyligt när jag vaknade och vädret just nu är grått. Känns tråkigt att tänka på att sommaren är slut men samtligt gillar jag hösten skarpt. Ja, vintern med! Jag kan ju inget annat; min födelsedag är då, serien drar igång, julafton som är min favorit högtid, vi åker till Thailand och strax därefter ska jag bli faster. Med andra ord är jag nästan lite glad att sommaren tar slut och hösten börjar ta vid.. Det är ju inte det att jag inte gillar sommaren, men det kommer en till och på något sätt är hösten och våren så mycket charmigare..

Jag ska ladda för hösten med lite shopping efter det att jag pluggat lite idag!


 

 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0