10 december, på tok för tidigt på klockan


Hej på dig, sovit gott?

Ser ut att bli en grå dag idag! I alla fall om man ska tro på metrologerna på tv4. Fyran eller någon annan kanal, dom har inte ofta helträtt i sina beräkningar! Men får väl ändå ta på en mössa för att försäkra öronen. Min hals är bättre idag och jag låter inte mer som om jag är i målbrottet.

Ska ta bussen till stationen redan lite innan sju. Det är Kristanstad som står på schemat idag och därav den tidiga morgonen. Snäll pojkvän som jag har har han tagit på sig att hämta mig i Lund klockan fem eftersom jag sen samlas klockan halv sju (Mycket uppskattat mitt hjärta). Ikväll är det seriefinal mot tvåorna och vi börjar att ladda nu!


 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0