Dagarna till resan kan räknas på en hand!


Efter att ha beställt resan i tidigt i år och sedan varit tvungen att hålla detta hemligt en hel månad till Erics födelsedag är det nu bara FEM dagar kvar till jag åker. Och har jag koll? Nej jag vet inte ens var passet är och mindre vad jag ska ha med mig! Fast det ordnar nog sig på söndag..

Sovmorgon idag var det ja. Blev lite halv irriterad när jag vaknade kvart i nio så låg kvar och drog mig i sängen till halv tio trots att jag var pigg vaken.. Men nu sitter jag med datorn i högsta hugg och äter pepparkakor medans jag skriver på en inlämning. Efter det ska jag ner och fixa lite ärende i stan för ett sen hämta Astrid på dagis. Blir två träningar ikväll och imorgon är det skola för näst sista gången detta året! Underbart..

PUSS!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0