Eko-blogg-eko..


Detta var mig en eko blogg. Ekar högt här och den bloggen känns lite tom på uppdatering. Till mitt försvar har dagen gått i ett. Blev en lite för lång sovmorgon eftersom det igår var lagfest och utgång. Efter mycket god mat och trevliga spel begav vi oss ner och dansade lite i stan med trevligt folk! Blev en sen färd hem och jag somnade gott i min säng cirka två minuter efter det att min för natten inneboende däckat i soffan.

Efter många färder runt hela stan idag för att krama familjen och önska god jul hamnade jag på en god middag. Vid sex hade jag inte ens börjat packa och småpanik börjar hettas upp inne i min kropp! Men nu efter att jag spenderat kvällen med Sara och Jude Law har jag en del packande-minuter framför mig. Strax innan halv nio sitter jag på tåget in till grannlandet Danmark där ett stort flygplan väntar på mig.. CAN'T WAIT!

Nu ska jag packa satan och sova snabbt för att sedan bege mig till VÄRMEN!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0