It's friday my love


Åh vilken undrebar fredag jag haft (Bortsett från att jag kom till skolan lite innan åtta för att vi skulle träffas i vår grupp klockan åtta. Klockan strax innan nio kunde vi börja när hela gruppen var samlad. Jotack, jag kunde haft en timmes längre sovmorgon och skippat gå upp klockan halv sex när klockan ringde) Men jag är inte bitter utan avrundade skolan vid tolv istället för att luncha med min bättre hälft och göra lite ärende. Hem och fixa med presenterna och korten till tjejerna och vidare iväg till en rolig avslutning. Tack alla som var med, tjejerna hade mycket kul! Hem och fixa en skolgrej för att sedan ta jullovet på allvar och bege mig till Tulle för att sluta samman med en härlig grupp tjejer. Blev lite Idol och mycket sång/bilder på Tulles webcam (därav den snygga bilden i förra inlägget)

Nu har jag hamnat hemma i lägenheten där fotboll visas på tv och jag sitter fastgjuten vid datorn. är trött och ska upp med klockan imorgon så blir strax att dra på nattaluvan och sova en timme eller två..

Godnatt lovers!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0