Med julanda i bakgrunden somnar jag i soffan


Blev en stressig morgon för att hinna till samlingen i tid. Stan för att fixa massa till ikväll och fick slänga i mig frukosten i farten för att orka springa lite på matchen som idag var med vårt u-lag. Vi vann stort och vi tog tre poäng tillsammans, så jag är glad!

Eftersom att det står storfest, det vill säga julfest med laget, på schemat ikväll känns det som att jag måste vila upp mig lite nu så jag orkar hela kvällen. Ska därför ta en liten snabbsömn i soffan och sova ett tag. Nina kommer hit om ett tag och innan dess ska jag fixa med mina presenter och i alla fall börjat göra vid mig.

Trevlig lördageftermiddag, see you later!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0